D- day

Idag kommer ääääntligen min T hem! Jag har precis att det inte blir någon tortillalasagne, jag ska göra flygande jakob ist, var evigheter sedan jag åt det så jag ska se om jag ens kan laga det :P Haha. Nej det borde ju inte vara så svårt, tror jag?!  Ska göra en riktig mysmiddag med lite ljus och myspys. Får väl se hur uppskattat det blir, karlar säger jag bara! :P Haha. Nej Thobias blir nog glad, han brukar uppskatta saker jag gör för honom så de kommer han nog göra ikväll med, särskillt när vi inte träffats på ett tag nu. :) Annars får jag spöa skiten ur honom! ;) Haha.



Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning och sedan gå iväg och handla till middagen och kvällens mys! :) Ha en underbar helg alla, det tänker jag ha!

Puss o kram // Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback