Sollefteå

Nu har jag befunnit mig i min kära hemstad Sollefteå i snaaart en vecka och ack så skönt det är att ha sina föräldrar nära en. Och självklart, alla vänner är nära en! Känns jävligt bra kan jag säga, saknar inte Katrineholm ett dugg, förutom lägenheten. Är inge roligt att bo hos föräldrar, visst någon natt är okej men man är ju van att ha sitt egna place nu så att bo hemma hos andra är inte så skoj, men det funkar ju, de måste helt enkelt göra det. 
Ja, vad har då hänt sedan jag kom hem? Har ju varit crousing men jag och Thobias kikade bara på bilarna på dagen sen åkte vi till Helgum och grillade och drack öl/vin där på kvällen. Söndagen var det bara att klä upp sig o göra sig snygg, var nämligen bröllop, mamma o pappa gifte sig i Kramfors och det var nog den varmaste dagen denna sommar hittills, minst 30+ så man höll på att avlida i en bil utan ac. Jaja, efter bröllopet for vi tillbaka till Sollefteå och gick ut och åt, jag Thobias Sara Erik Mamma Pappa och Mormor, gott. 
Så igår Måndag så var det lugnt under dagen, for hem till Helgum en sväng och hämtade lite grejer, kikade ner på stan och träffade Malin o hämtade mina skor. Sedan på kvällen gick jag och Thobias över till Patrik Annelie och Etna, jisses så stor och underbart söt lilla tösen har blivit! Världens gladskit :D 



Idag ska jag ner på Eurosko kring halv tre för att någon/några ska komma och prata om ett par speciella skor som vi har, lite avancerade så vi ska få lite "utbildning" på dom. Sedan ikväll kanske jag Thobias Henke och Marita ska till Sundsvall och se på bio, Änglar och demoner. Får veta sedan idag om vi åker eller ej. 

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Tjingeling



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback