Sandudden

Idag kl 11 så kom Tobbe och Linda och hämtade upp mig och Thobias, så for vi raka spåret till Sandudden. Vi blev en hel drös med folk som åkte dit, jag Linda Tobbe Thobias Karro Christer Jennie Cami Kim Linda Patrik Linda Micke, så har jag sääkert glömt bort någon. Men det var helt galet så mkt folk det var där! Vi låg och solade och badade om vart annat, så åkte vi även vattenskoter, vilket var första gången för mig men det var hur kul som helst, testade även på att köra så nu är jag helt frälst! Nu vill jag minsann ha en vattenskoter ;) Vid halv 4 så åkte jag Thobias Tobbe och Linda hem. Kom hem rätt så lagomt till middagen så jag och Thobias åt och sedan begav vi oss till Långsele, släppte av T vid Sibylla och så brummade jag vidare till L där det vankades en båttur. Var ute och åkte båt i typ 2 timmar tror jag, så himla mysigt. Sen när vi kommit i land igen så satt jag och L och pratade på en massa som vanligt, allt mellan himmel och jord. <3
Ska lägga upp lite bilder senare från båtturen.

Har varit en helt fantastisk dag, hoppas på fler sånna dagar denna sommar!

Nu ska jag försöka krypa till kojs så man kommer upp i ganska bra tid i morgon innan man börjar jobba. 
Natti natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback