Ny vecka

Måndag igen då, inget står på schemat idag så det blir nog inget speciellt som hittas på idag. Thobias slutar 4:a denna vecka så de är skönt att han kommer hem lite tidigare så man hinner umgås lite innan han somnar på kvällarna. 
I morgon ska jag nog åka på Kläddax och leta efter ett par jeans/jeansleggnings, måste ha några som ser lite "respektabla" ut då jag jobbar, får inte ha på mig mina trashiga jeans hur som helst så då är det skönt att ha ett par som jag kan dra på mig när som helst. Hoppas jag hittar några bara, brukar vara det som är problemet. Jag håller tummarna för det!

Onsdag så jobbar jag 9-13, sedan tror jag att Linda ska komma ner till stan så vi kan strosa lite och bara vara lite. :)
Torsdag så jobbar jag 14.15-18.15, stängning alltså.

Midsommarafton kommer spenderas uppe i Ramsele, Jörgen ska ha 25 årsfest och midsommarfest. :) Igår satt vi nästan hela dagen nere hos Tobbe och spekulerade hur vi skulle göra på midsommar, har ju som blivit lite hipp som happ med hur det ska ha bli så ingen visste något alls. Men tillslut så blev de bestämt, Ramsele here we come!

Midsommardagen så är det planer på Junsele, Junseledjurpark. Sova i tält och gå in på området och lyssna på massa artister, blir skojigt det. Måste dock vara bra väder för annars blir det inget, hällregnar det så är det ju ingen höjdare att varken stå och lyssna på artister eller sova i tält för den delen. Men jag hoppas på bra väder, blir skoj om vi kan åka alla, eller alla och alla, jag, Thobias, Linda, Tobbe och Henke. Sedan får vi se om några kompisar till Thobias kommer att åka upp dit med eller om dom stannar kvar i Övik över helgen. Återstår att se hur det blir!

På tal om ingenting alls så var det hur mysigt som helst nere hos Tobbe igår, de var jag, Thobias, Linda, Tobbe och Henke. Linda hade bakat cuppcakes med jätte god choklad ovanpå, så nu tycker  jag allt att varje söndag ska vi ha en fika där någon av oss bakar något och tar med. Vore kanon mysigt om jag själv får säga det! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback