Ledig

Idag har jag varit ledig och det har verkligen varit en slapp dag. Först åkte jag till min älskade Linda kring 11 tiden, så bestämde vi oss för att gå och köpa lite glass så vi knallade bort till Konsum och köpte varsin Twister, som för övrigt var hur god som helst i den stekande solen. När vi knallat hem så satte vi oss på bryggan nedanför Lindas hus, så jääkla varmt. Men man ska inte gnälla på värmen nu när vi äntligen har fått fint väder. Så vi satt där och försökte bada fötterna men det var så jäkla kallt i vattnet så jag kunde inte ens doppa hela stortån, men Linda fick ner foten iaf :P När vi fått nog av solen gick vi in och satte oss på altanen och bara slappade. Sedan var det dax för L att börja jobba så jag skjutsade henne till jobbet och åkte vidare hemåt. 

Just nu är jag ensam hemma, väntar på att lillasyster kommer hem. Är väl drygt en timme kvar tills dess så jag får ha huset helt för mig själv, skööönt! När mamma och pappa kommit hem från sommarstugan med Kexet så ska jag åka ner till stan till min älskling som fyller 23 år i morgon :) Har fortfarande inte köpt någon present men jag hoppas att det löser sig i morgon på något vis, annars får han något i efterskott ist :) 

Nej nu ska jag gosa på Sesam lite och lyssna på hög musik medans jag fortfarande kan! Tjing

Btw, Linda är du nöjd nu? ;) Nu har jag faktiskt bloggat både idag och igår ;P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback