Helgum

Idag tog jag mitt pick och pack och brummade hem till föräldrarna i Helgum, kom hit kring 12 tiden och sedan dess har jag suttit och bråkat med min bärbara som är bara skrot nu. Har fört över ALLA bilder jag hade på datorn till mamma och pappas dator, är ju sedan flera år tillbaka bla så det är jag mycket rädd om! Men nu så, ca 6 timmar senare så är jag äntligen klar, har bränt ut alla bilder på skivor så nu får datorn gärna dö helt utan att jag blir arg på den. Nu har jag allt jag behöver ha från den så.

Var ju på bio igår och såg Änglar & Demoner, ingen direkt höjdare men den gick väl att se på. Ingen film jag skulle vilja se igen iaf. Kom hem till Sollefteå kring kvart i 1 tror jag så det var bara bums i säng. Sov som en stock kan jag säga!

Sitter och väntar på att endera Henke eller Tobbe ska höra av sig, ska ev hitta på något med dom ikväll då Thobias är trött som ett litet barn och lär somna tiiidigt. Så därför pallrade jag mig hem till Helgum, är inte så skoj att bara ligga inne på hans lilla rum hela kvällen då han ligger och sover.

Nej, nu ska jag allt bjuda lillasyster på Chai Té, mums!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback