Helg

Ja i helgen har jag umgåts med massa vänner och haft de otroligt bra! I fredags så var jag och Thobias i Helgum, så kom Henke och Tobbe och hälsade på, vi såg på Vi hade iaf tur med vädret, igen. Den var ingen höjdare direkt måste jag säga men men.. Så vid 12 tiden tror jag Henke o Tobbe åkte hem. På lördagen så var det bara att pallra sig upp tidigt och sätta sig i bilen och åka till Sundsvall med Henke för att kika på möbler åt hans lägenhet han ska flytta in i, så vi kikade runt på IKEA, MIO, Media Markt och så var de tänkt att vi skulle gå på Fyndlagret men det var stängt. Vi var tillbaka i Helgum kring 4:a tiden så då var det bara att svida om och göra sig redo för lite grillning, fotboll och dricka. Var en ganska så lugn kväll men det var otroligt trevligt. Det bästa av allt var att helt plötsligt så dök min underbaraste vän Linda upp från ingenstans, den jäkla skit ungen ;) Haha. Hon var bara tvungen att ge igen sedan jag överraskade henne och alla andra på sista April så nu är vi väl kvitt då :P Nej men ni anar inte hur skönt det var att se min vacka Linda igen, hon gör så att allt blir bra, hur dålig en kväll än är så gör hennes närvaro saker och ting helt magiska<3 
Idag har vi varit och käkat pizza i Långsele. Jag, Thobias, Linda, Tobbe och Henke, var riktigt gott :) När vi mumsat i oss pizza så gick vi på Ica och handlade lite karra och begav oss mot Helgum igen, hem till Tobbe och såg på Xmen - Wolverine, riktigt bra även fast jag bara sett 1½ annan Xmen film tidigare :P Haha.. Nu är jag och Thobias hemma i Sollefteå på Planvägen och har vår lilla bebis Sesam hos oss, myspys :)

Take care! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback