.

Känner inte att jag har så mycket att skriva om för tillfället, eller snarare ingen ork att skriva. Men ska dra en kort samanfattning om vad som hänt de sista dagarna. I måndags så umgicks jag med min fru K, tisdag mötte jag upp Linda på stan så gick vi runt och letade en bikini till henne, hittade ingen. Efter att vi kikat klart på stan så bar de av mot Långsele, jag stannade hos L i några min sen kom fru K och hämtade upp mig, vi åkte till Dollarstore, trevligt! Så ringde dom även från Öviksskolan och intervjuade mig. Onsdag, så jobbade jag på Eurosko 12-16, skojsigt! Sedan på kvällen åkte jag och T till L & T och kikade på fotboll, eller ja, T & T kollade på fotboll medans jag och L kikade på tv. 
Idag torsdag, har jag ingen aning om vad som händer, ska en sväng till mamma o pappa i helgum ikväll, mer än så om denna dag har jag ingen aning om..
I morgon fredag så är det studenten här i stan och sedan på kvällen utspark. Vilket betyder att jag och L ska ut, får se om frugan hakar på med. Dock vet jag inte hur gammal man kommer känna sig, bara att hoppas på att det är många i ens egna ålder ute med. 

Ähh tjing!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback