Sollefteå sjukhus

Klockan 20 ikväll åkte jag och mamma ner till sjukhuset här i stan och skulle sätta oss på akuten, min hosta har varit förjävlig hela denna natt som varit och hela denna dag så det var det enda som kunde lösa sig med att åka på akuten. För någon tid hos en doktor gick inte, de fanns inga tider. 
När vi kom ner så pratade jag med en tant i receptionen och skulle "sätta in mig" men hon sa att det var folk som suttit där sedan halv 1 idag och fortfarande inte kommit in till någon doktor, så hon tyckte att jag skulle åka hem och återkomma i morgon mellan 10-19 då de var en dirstrikssköterska där.. Pkte hem igen och nu sitter jag här och är allmänt bitter över "hjälpen" man inte fick, hur sjuka system är det egentligen inte? Finns inga doktorer som kan ta hand om patienter när dom kommer in på akuten ens, var 1 doktor tydligen.. Helt värdelöst. 
Får väl se om det blir ett lika helvete inatt som det var igår natt när man ska sova, då  måste jag åka in på sjukhuset igen och få någonting som lindrar.. För detta funkar ju verkligen inte för mig, de går bara inte!!

Jävla skit!!


Men sötan, jag tycker verkligen synd om dig! Hoppas du blir frisk snart :) Kraam!

2009-08-01 // 02:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback