Sjuk

I morse då jag vaknade så åkte jag hem till Helgum på engång, riktigt segt att köra den biten då man mår som en överkörd grävling. Har legat i sängen idag och hostat som en galning och samma sak när jag sitter här, spelar ingen roll vad jag gör, hostan tar kål på mig!!
Kom på jobbet igår och var kvar där en kvart, sedan åkte jag hem med min älskling. Har dragit på mig världens dunder förkylning, inge roligt alls. Känns så hemskt att inte kunna komma på jobbet också, så fick jag höra att om jag inte kan komma på torsdag så måste chefen som har sin semester tas in under dagen och det känns ju skit måste jag säga. Får jätte dåligt samvete över det men samtidigt så är det ju inget jag kan göra något åt att jag är sjuk.. Bara att hoppas på att jag blir frisk snabbt igen. 

Längtar tills jag kommer hem till Katrineholm.. Saknar VÅRT hem.. Där kan man göra vad man vill, när man vill utan att behöva anpassa sig efter fler än varandra. Nej det ska bli skönt att få komma hem. 

Älskar min T <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback