Nu har jag grejat klart med bloggen tror jag, i vilket fall som helst så känner jag mig nöjd just nu iaf. Fick insperation till denna design i en katalog som kom igår, då var det sängkläder som var svart/rosa med vita prickar och de föll jag för på engång då jag såg det. Sen igår kväll kring mitt i natten fick jag för mig att jag skulle göra om min blogg. Kallas kanske för att vara rastlös.

Idag är jag hemma och är sjuk igen.. Måste nog vara hemma i morgon med, näsan är alldeles tjock och hostan vill inte ge med sig o.0 Är ju ingen hitt att stå och hosta på kunderna och snora ner dem, så jag blir nog hemma i morgon med. Måste ringa Cathrine idag på eftermiddagen också och säga det, inge roligt alls.. Då måste hon gå in från sin semester i morgon för att jag är sjuk o alla vikarier jobbar på andra ställen i morgon.. Blä. 

Äntligen är det fint väder ute också, dock så är de inge kul att sitta ute i solen då man är förkyld som en gnu.. Hoppas vädret håller i sig ett tag nu till jag blir frisk och kan vara ute och njuta av solen. 

Nej nu ska jag gå och rota runt lite i kylskåpet och se om det finns något att käka. Tjing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback