Länge sedan

Var ett bra tag sedan jag skrev här nu, känns inte som att jag har så mycket att skriva ner. De händer inte sådär väldigt mycket i mitt liv nu, de är jobb på veckorna och fest på helgerna. Känns som det bara går runt runt.. Har 3 veckor kvar att jobba sedan ska jag åka ner till Katrineholm igen, närmare bestämt den 14:e augusti så åker jag ner. Den dagen så jobbar jag till klockan 15, så går bussen från Sundsvall kl 17, så är jag i Stockholm kring 21.30 har jag för mig och tåget till Katrineholm går 22.10 så är jag hemma vid 23.30. Kommer bli en lång dag med först jobb och sedan resa men det ska bli riktigt skönt att komma hem, hem till sig själv.

Nej nu ska jag och Thobias snart åka ner till Patrik och Linda och kika på film. Ska bli mysigt med lite söndagsfilm.

Btw så håller min hals på att ta livet av mig, har ont så jag kan dö! Ingen bra tajming alls, har ju bara 3 veckor kvar att jobba så jag behöver ju alla pengar jag kan få. Inte bli riiiktigt sjuk nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback