Jobb

Jag känner riktigt hur mkt pengar jag tappar eftersom jag är hemma och är sjuk, men vad gör man då man knappt kan sitta, stå eller ligga utan att hålla på att hosta ihjäl sig och snora som en liten unge. Har omöjligt kunnat stå i butiken i detta skick som jag är, hade hostat på varenda kund och måstat springa in på toan och snyta mig var 4 minut.  Aja, de är faktiskt inte så mkt att göra åt saken, såhär är det bara. 

Sitter hemma i Helgum och bara är, Thobias kom hit idag med mamma o pappa då dom varit in till stan. Så nu håller pappa och han på med perssan som ska besiktas på tisdag. Dom är som piff och puff dom där två :P Haha..
Vi ska äta tacos idag, är ju så jäkla gott men det är inte fullt lika kul då man inte känner någon smak.. Smakade lite honungsmelon för ett tag sedan, så frågade mamma om den var god och då sa jag att den var lite smaklös, kom sedan på att jag känner ju i princip ingenting alls i smakväg nu när jag är sjuk. Det var lite roligt kom jag på :P Haha

Nej nu ska jag gå ut och kika hur det går för grabbarna och sen vila lite. 
Puss o kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback