Helgum

Åkte hem till Helgum efter att jag slutat jobba idag och ack så skönt det är att vara på landet. Så fridfullt och framför allt så är det tyst! Så skönt så skönt. Har tagit ett glas vin medans mamma och pappa tog cider/öl, var mumma kan jag säga! Känns som att jag har varit stressad i kroppen nu i ett par dagar och jag har inte riktigt vetat varför, vet jag inte nu heller men de känns som att jag har fått varva ner ikväll hemma i Helgum, så de är skönt. Har inte gjort något alls sedan jag kom hit, bara slappat och gosat med min bebis Sesam. Det behöver man ibland, att man slipper alla planer och planeringar man har.

Nej nu ska jag hjälpa pappa och se om han hittar någon pool som faller honom i smaken. Tjing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback