Fest

Sitter just nu nere hos Henke och Jörgen, Jerker är också här och ska hjälpa dom och installera nått tv grejs. Vette tusan vart dom tog  vägen, dom gick ut för ett bra tag sedan och skulle hämta men jag tror fan dom fastnade där med.
Ikväll blir det nog inget speciellt gjort, ska ju jobbar i morgon så man måste ju komma i säng i tid ikväll, börjar 9.45 så är man i Helgum inatt så man kommer vara helt död då väckarklockan ringer.. Ursha!

I morgon direkt efter att jag har slutat så är det bara att bränna hem till Helgum och göra sig i ordning för vår 50-60 tals fest, kommer blir så jävla stressigt så det inte är klokt! Slutar 15.15 sen är man inte hemma förren kvart i 4:a och då ska man duscha, sminka, fixa hår och allt som följer med festfixningen. Klockan halv 6 så börjar det, så det gäller verkligen att rappa på att göra sig klar. Måste greja med det sista med min outfit ikväll också innan jag ska sova. Sen är väl de mesta klart iaf, tror jag.

Söndag så är det prat om Åselemarknaden men jag betvivlar på att det blir något för min del, det ska ju städas efter lördagens bravader uppe i Västby. Får se om det går att plocka ihop så mycket så möjligt på natten innan man ska sova, då klarar ju grabbarna sig själva på söndag så kan jag haka på till marknaden. :) Vore riktigt skoj med tanke på att jag aldrig varit där.

Nej nu ska jag gå och se vart grabbarna grus tog vägen någonstans. Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback