Eurosko

Idag skulle jag jobba 12-16 men de blev till 18 för Cathrine blev sjuk så hon var tvungen att åka hem. Men det gick hur bra som helst ändå att jobba själv, lite drygt bara då man inte har någon att prata med då de inte är några kunder. 
I helgen jobbar jag själv på lördag med och sen vet jag inte alls vad det blir, grabbarna grus i Helgum och Thobias ska upp till Musksjön om det är bra väder. Så jag har ingen aning vad de blir för mig, far nog en sväng till Linda då hon har slutat på lördagkväll. Får se vad vi hittar på då.

Efter att jag har slutat i morgon så ska jag bara hem och käka sen ska jag åka till Långsele och följa med Linda och Monica på bilbingo i Forsmo, det har blivit lite av en tradition tror jag allt. Förra sommaren var vi där varje gång och nu ska vi dit i morgon för första gången. Ska bli riktigt roligt, får se om Thobias kanske hakar på med. :)

Nej nu ska jag fortsätta titta på Michael Jacksons begravning som sänds live på 4:an.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback