yran

1 augusti 2008 kl 15:09

I morgon bär det av till Yran, jag och min älskling far kring 1-2 så då är man där ganska lagom tid :)

Idag ska jag gå på Boa och på AF. Så snart jag pallrat mig upp lite, känns som en seg dag.. Hela himlen är full av moln och det ser ut att bli regn.. *suck* Hoppas verkligen inte att det är detta väder i morgon på Yran!!

Min lilla Linda är nere i Stockholm på Pride paraden, är lite avundsjuk faktiskt.. jag skulle nog skratta lungorna ur mig om jag vore där, hur kul som helst att kika på sånt folk :D I vilket fall som helst så saknar jag Linda, kommer bli jätte jobbigt ännu en gång att säga hej då till henne, att inte bo nära varandra och kunna hälsa på varandra då man känner för det... Aja denna gång kan vi iaf ringa varandra när som helst, utan att behöva planera in tid och dag för att det skulle funka. :)

Kommer vara jobbigt att vara ifrån henne, hon är så underbar så ord finns inte tillräckligt.. Jag går ALLTID till henne om jag vill prata om något, hon är den kloka av oss två så hon får alltid lyssna på mig och det gör hon så jäklarns bra, finns ingen som är så förståndig och vill mig så himla väl som hon.. Hon tror på mig!! Det är det inte många som gör, så hon är verkligen min klippa! <3 

Linda, jag skulle ALDRIG byta ut dig mot något. Du är min bästaste vän i hela världen! Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback