wedins skor

8 augusti 2008 kl 15:06

Ja äntligen ska jag få jobba där lite igen, i morgon jobbar jag där mellan 11-14, kanske till 15 beroende på hur mycket folk det är. Ska bli hur kul som helst, miljön gör en alldeles tokig :D Där skulle jag kunna tänka mig att jobba tills jag går i pension :)

Efter jobbet i morgon är det tänkt att jag, Thobias, Madde och Sebastian ska gå och fika, men slutar jag kl 15 så får dom gå och fika själva. Och i så fall ska Linda komma ner och hämta mig kl 15 så ska vi hem till henne och färga håret på mig och sedan göra oss klara för utgång :) Me like! <3 Vi ska förmodligen vara hos Sofie innan men det är inte helt bestämt än, annars får vi bjuda in oss hos någon annan ;P Blir nog bra det där i vilket fall som helst, jag får ju vara med min älskade Linda. Är min sista helg i Sollefteå nu innan vi flyttar, så den vill jag absolut spendera med Linda <3 Så till veckan måste vi ha en myskväll också, bara hon och jag! Kanske med lite ost och kex om vi har tur ;)

Nej nu ska jag mysa lite på min T <3

So long suckers! ;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback