vågtång

19 januari 2009 kl 11:56

Har fått ett sms nu om att min beställning från haléns ligger i coop huset och väntar på mig :D Yey! Då kan jag göra mitt hår fint på en gris blink, lovely! Ska gå och hämta ut den ikväll när jag ska träna på gymmet, får göra de helt själv, Thobias ska börja i fotboll ikväll så nu kommer jag få träna själv 3 dagar i veckan, rätt okej för då slipper man vänta på andra om man själv är klar. Så vid sex - halv sju ska jag väl bege mig dit :) Måste hämta ut paketet först, vet inte vilken tid som spelbutiken stänger. Frågan är om de inte stänger sex? Får gå så jag är där innan dess då, blir nog bra de.

Sitter för tillfället i soffan och ser på Hem till gården, man kan inte annat än skratta då man ser på det, haha.  Dom kommer verkligen ingenstans i serien, allt tar sådan himla lång tid innan något kommer till skott.

Thobias ligger fortfarande och sover bakom mig i sängen, den sömntutan. Tror jag ska gå och pussa lite på honom så han vaknar någon gång. :P

Skriver väl senare idag/ikväll när jag varit på gymmet och hämtat tången :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback