vägning

13 januari 2009 kl 09:58

Har nu räknat points i en vecka och har gått ner till det jag vägde innan jul, innan vi åkte hem till Sollefteå. Inte att jag har gått ner alla kilon jag gick upp nu under en vecka, men de är i principså. Blev så jäkla glad då jag ställde mig på vågen bara för en stund sedan, nu är denna dag räddad :)

Ska strax iväg på KFG, ska försöka ta reda på om jag har någon chans att få ha praktikt upp i Sollefteå. Har hon inte tid att prata idag blir det helt enkelt ett mail till henne ist.

Ursha vad trött jag är, somnade rätt tidigt igår men så vaknade jag till och var vaken några timmar med Thobias och sen somnade jag väl vid halv tre kanske, sen vaknade jag till vid kvart över tre, då låg Sesam på min kudde och Thobias försökte böka ner sig i sängen för att slippa Sesams hår i ansiktet. Haha ja det har varit en händelserik natt inatt.. Kommer dock somna som en stock ikväll kan jag tänka  mig.

Ska ju träna sen idag också, lär vara jäkligt tungt nu.. Tappat allt man hade kommit igång med innan jul, löpningen på bandet lär vara en plåga. Hoppas jag inte är helt död efter några få minuter... 

Uppdaterar lite senare idag, nu ska jag bege mig iväg på stan och vidare till KFG..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback