Utmanad..

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? Facebook, bloggen och bilddagboken!

2. Sjunger du hemma eller i duschen? Ibland

3. Kan du spela något instrument, vad? Haha nej tyvärr inte..

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? 20 min kanske

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Ingen

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? Ingen aning

7. Alla samlar på något, vad samlar du på? Ehrm.. jag samlar nog inte på något, har dock en jäkla massa skor :P

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? Tuffing så klart ;)

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film? Robert Gustafsson, Scrubs

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda? Hmm.. ja vet inte riktigt om jag har något annorlunda intresse :P


Jag blev utmanad av Linda så nu utmanar jag: Sara, Natalie, Kricko, Annelie, Min fru K och Kvinnan i mitt liv :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback