utlåst

13 januari 2009 kl 18:35

Klockan fyra så var det tänkt att vi skulle möta upp Krille, Glenn och Björn. Vi packade ihop våra saker och gick ut i porten, precis när vi stängt dörren kom vi på att ingen av oss hade nycklar med oss.. Thobias har inga pengar på sin mobil och jag lämnade min hemma, får möta upp dom andra, låna en telefon och ringa hyresvärden, dom berättar att man får betala 400 kr om jouren var ute, var dom inte det så kostar de 800kr. Efter några minuter så ringer Ydewalls (hyresvärden) upp och säger att jouren är ute och kommer om några minuter, så vi lubbade hem som tokar och han som skulle låsa dörren var där. Så nu är vi 400 kr fattigare, jävligt onödiga och bortkastade pengar, men ja, vi orsakade ju det själv så.. Men nu har vi lämnat vår tredje nyckel till Krille & Glenn, vilket vi tänkt göra väldigt länge men det har blivit totalt bortglömt. Aja gjort är gjort..

Har ju varit och tränat nu också efter denna insident, körde mest på löpbandet. Fy tusan vad jobbigt det var, märks att man inte har varit där på ett tag nu. Lär vara lagomt mör i benen i morgon :P

Fick även besked om att jag kan ha praktik i Sollefteå i februari, så nu ska jag kolla upp vart jag kan vara. Så återstår ju detta med Sesam också.. Får se hur vi ska lösa det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback