utgång

10 augusti 2008 kl 15:05

Igår var första gången på länge jag hade riktigt kul då jag var ut, kan inte ens säga när jag hade skoj ute sist! Var iaf ut med min älskade Linda och hennes kusin Sofie. Först satt vi hos Sofie och drack, och sen gick hon och jag och hälsade på Sesam.. Gosh vad jag längtar efter honom nu, ni fattar inte hur jäkla gosig han är! Han ska ha uppmärksamhet heeeeela tiden!!! Me like! Jag kommer nog krama sönder honom, jag kommer ha honom i famnen konstant! <3 Jag har precis varit och köpt kattsand åt  honom, så nu jäklar har jag allt han behöver :D

Sedan drog vi ner på stan, Linda och Sofie löste in sig på Impuls med engång, men jag traskade vidare till Bowlingen för där stod jag på gästlistan ;) Väl inne möter jag karln, och konstaterar att han mår dåligt så han går hem.. Jag minglar vidare där inne och träffar massa gamla klasskompisar, väldigt kul! :) Efter ett tag känner jag mig lite malplacerad så jag lubbar till Impuls igen och löser in mig där..  Och fy tusan vad vi dansade igår, jag har serriöst träningsverk i hela benen!! Men ack så kul det var, träffade på bla Katie, Stefan och Malin. Hur kul som helst :) Vid ett bestämde jag och Malin att jag skulle åka hem med henne, så jag fick åka jänkare hem till Planvägen. Riktigt soft! :) Väl hemma ligger karln helt utslagen på sängen och jag försöker puffa in honom så jag får plats.. Han vaknar till och börjar sluddra något om bowling och tillslut har jag frågat honom så mycket om vad han menar med det så han vaknar till riktigt :P Det är inte första gången jag har fört en konversatition med honom i sömnen haha.

Idag kom mamma och pappa och hämtade mig och Thobias, så brummade vi upp till Torningssjön, vår sommarstuga. Thobias hade aldrig varit där så pappa tyckte att han måste ju få se det innan vi flyttar, och jag tror faktiskt karln stortrivdes där :) Han såg så lugn ut, så avslappnad.. Kanske får åka upp dit någon gång bara han och jag :)

K v T




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback