utgång

5 oktober 2008 kl 14:22

Igår var det fest hos Sofie, vi var 5 st tjejer sammanlagt, det går bara att sammanfatta med ett ord: Fantastiskt! Det var jag, Linda, Sofie, Karro och Sofie K. Vi hade jätte kul på förfesten, vi lekte massa lekar och stojjade och höll på, hur kul som helst! Och alla dessa regler som infann sig i spelen, pussa sig på axeln, nypa sig i näsan, slicka sig om läpparna innan man drack och hålla upp peace medans man drack. Nästa omgång hann vi bara göra en regel och det var att slicka under flaskan/burken/glaset innan man drack. Inte någon förutom Linda kom ihåg reglerna hela tiden, var alltid någon som missade att göra dem och fick massa straffklunkar. :P

Jag hade ju sagt att jag ville gå ut här i Sollefteå medans jag var hemma för att komma ut och träffa massa folk som man känner, nog fanken träffade man en massa folk man kände alltid, jätte roligt. Efter förfesten gick vi ner på Impuls där det först var helt dött och kvällen inte alls såg lovande ut men allt eftersom tiden gick så blev det knökfullt, lovely! Vi dansade mest hela kvällen, var inte många minuter vi tog fötterna av dansgolvet. Vid 1 tiden bar vår skjuts av hemåt så vi hade inget val än att sätta oss i bilen och åka hem. Jag personligen hade nog kunnat stanna ett tag till, men men. Vi gick och käkade lite onyttig mat innan vi åkte hem så vi befann oss i matkoma och fyllekoma på samma stund. Men ack så rolig kväll vi hade! Det måste vi absolut göra om flickor :)

Jag har pratat massa med mina 2 älsklingar hemma i Katrineholm, Thobias slog på högtalaren på telefonen så satt jag och ropade på Sesam så hoppade han upp till telefonen och strök sig på den. Han är bara så go, han kommer till och med när jag ropar på honom över telefonen. Ska bli så skönt att komma ner till dom 2 igen, saknar dom som bara den, man är ju så van att vara med dom varje dag. Saknar att jag inte har någon Sesam som hoppar upp och står och trampar på en för att sedan lägga sig på min mage och sova en stund för att sedan hoppa ner och lägga sig under sängen och i samma veva vänder jag mig och sover på Thobias. Mina små gosisar <3

04.45 går min buss från Sollefteås busstation och så är jag framme i Stockholmas 11.40 och sedan går tåget 12.25 och så är jag hemma 13.37. Blir skönt att jag fortfarande har kvar en heldel av dagen då jag är framme, Sesam kommer nog att möta mig i dörren då jag anländer eftersom Thobias fortfarande är i skolan då. Cant wait!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback