utgång

19 september 2008 kl 14:27

Det blev helt ändrade planer, jag ska haka på Thobias till Christoffer och Glen. Två klasskompisar till honom och jag har ingen aning om vilka dom är :P Men en av dom har flickvän och hon skulle komma senast 8:a så jag hoppas på att hon är en bra tjej som man kan sitta o tjattra lite med. :)

Har köpt 4 cider o en vinflaksa.. men cidrarna är inge bra för min pointsräkning.. en flaska är 4,5 points o alla fyra blir då 18 points o.0 ska bara ta med mig två av dom. Känns skit jobbigt att överskrida pointsgränsen men, någon gång måste man ju få göra de.

Just nu gör jag klyftpotatis i ugnen.. kan göra en hel plåt med hemgjorda för typ 4 Points vilket jag hurrar för, jag ÄLSKAR verkligen hemgjorda klyftisar :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback