uppdatering

4 februari 2008 kl 15:30

Har inte skrivit här på länge nu... har förmodligen hänt en massa nytt sen sist... Har fått jobb på Wedins skor, ett vikariat som jag har t.o.m 22:a Februari nu.. så ska vi nog flytta till Spanien efter det, har fått ett erbjudande om ett jobb där, med fixat boende och allt. Kommer vara som en betald semester nästan, jobbar 6 timmar om dagen och 4 dagar i veckan, sen är det bara att vara ute och glassa i solen och på stranden :) Hur härligt som helst!
Det är som en svensk sommar där just nu så det tackar man ju inte nej till direkt.

Är fortfarande lika förälskad i min Thobias, det kittlas fortfarande i magen av att bara titta på honom.. jag saknar honom fortfarande bara efter några sekunder efter vi skilts åt, jag är fortfarande helt beroende av att ha honom vid min sida i sängen om nätterna, jag älskar fortfarande att hålla honom i handen och pussa o krama på honom. Det känns som att vi alldeles nyss träffades fortfarande med andra ord! Thobias är allt, han är hela min värld! Det finns inget i hela universum som är bättre! Jag älskar dig av hela mitt hjärta gubben! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback