Underbar tid

27 augusti 2007 kl 15:57

Har spenderat i princip all min tid med min underbara Thobias sen den 15:e. Har varit helt fantastiskt! Han hade bokat hotell med spa åt oss så i tisdags tills onsdag var vi i sundsvall på södraberget och gottade oss med massage, bubbelpool, varm och kall pool som skulle sätta igång blodcirkulationen, åt 3 rätters middag, drack champagne, åt jordgubbar, hade högläsning där jag somnade och Thobias hittade på ett eget avslut för att se om jag sov eller inte och myste så mkt de bara gick. Helt underbart var det, tack så jätte mycket älskling!

Sen var vi till sundsvall en sväng till med Linda gumman, och shoppade loss lite :) Trevligt trevligt! Hittade bla 2 klänningar och lite smink :) Otroligt nog INGA skor!

Vi har pendlat mellan Helgum och Sollefteå i princip varje dag, blivit bjudna på middag hemma hos mig och hos Thobias, så de har varit riktigt nice! :) Hmm.. veckan/veckorna har gått så otroligt fort.. Känns som vi har hunnit göra en massa men ändå ingenting! Har varit som att flyga bland moln.. Älskar honom så otroligt mycket, vet inte hur jag ska klara denna period tills han kommer hem igen... Känns som man har kommit honom så otroligt nära så man verkligen delar allt med honom. Att bara sova själv kommer vara en pina... Ingen Thobias som tränger in en i väggen eller tar allt täcke...T o m det kommer man sakna..

Det är minst 7 veckor kvar tills jag får träffa min man igen.. tungt som bara den! I morse då han for 5.25 var det tungt... iskallt i sängen blev det och man fick en massa ångest... Så somnade jag om igen så ringde han och väckte mig kvart över 8:a och så var han på Arlanda och skulle kliva på planet... God I hate Afghani!

Skulle göra allt för dig Thobias, du är mitt allt! Mitt hjärta är ditt hjärta! Du kommer få behålla det så länge du vill ha det! Har ALDRIG haft så starka känslor för någon förut, visste inte ens att man kunde älska en person så mycket som jag älskar honom! You take my breath away!

 I love you for ever and ever Thobias! <3
Jag känner mig helt tom...tom i hjärtat..eller nej i hela kroppen utan dig älskling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback