Umeå

1 september 2007 kl 15:56

 Är långt upp i Sverige nu, ända uppe i Umeå! Hälsar på Frida med Johanna, kom hit igår natt kl 00.15. Bilade upp i Fridas bil.

Idag har vi varit på stan och kikat runt och jag hittade en massa! Ett par baggy jeans, 3 par linnen, 1 t-shirt och 1 lite varmare tunika. Har gjort mig själv nästan pank! :P
Och så ska jag ju pierca mig på torsdag så då ryker det återigen en summa! Den piercingen... DEN kommer att göra ont som bara fan! Men, det är något jag velat ha länge så man brukar väl säga att om man vill vara fin får man lida pin! Hoppas bara att det verkligen är värt det! :P

Saknar min Thobias nått så obeskrivligt mycket, går inte med ord att förklara hur mycket. Varje dag man vaknar är en plåga för man vet att man inte kommer se skymten av honom... Enda man kan hoppas på är att få ett samtal eller nått på internet som visar att han lever. Varje gång man hör något ifrån honom är en sån enorm lättnad och man får ännu mer längtan efter honom..
Men att bara få höra hans röst är guld värt!
Såg ett tv program tidigare ikväll där det var en soldat som blivit skadad i en bomb explosion och blev förlamad från midjan och neråt.. Är så extremt rädd att något liknande ska hända Thobias.. Vet inte vad jag skulle ta mig till om något hände honom där nere i Afghanistan. Då är jag här i Sverige och kan inte göra ett piss... Helt hjälplös.. Han är allt för mig, han är så underbar! Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag miste honom!?
Thobias är allt jag någonsin önskat mig! Älskar honom nått så oerhört! Önskar jag hade honom hos mig nu så jag kunde krama honom och sniffa honom på axel.. göra "choew choew" ljud med munnen...
Det mest betydelsefulla jag har just nu är halsbandet jag fick i födelsedagspresent av Thobias när jag fyllde 19! Det vårdar jag som ett barn.. Betyder extremt mkt för mig!

I love everything about you sweetheart! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback