Två hjärtan blev ett

9 oktober 2007 kl 15:49

Thobias kom hem i onsdags utan att ha sagt något i förväg om att han skulle komma hem, utan hade bara sagt att han hade en överraskning och han gav mig några ledtrådar. Dagen innan så började jag klura en massa på vad det var han menade så hade jag en mysko känsla av att han skulle komma hem dagen därpå. Så senare på kvällen så fick jag ett sms som bekräftade mina aningar. Jag sken som en sol och kunde knappt sitta still. Natten gick väldigt långsamt och jag kunde knappt sova för att jag längtade så enormt mkt! Sen när det väl var morgon så gick dagen med snigelfart, jobbade på Multrågarn men inte gick tiden snabbare för det... Efter några timmar började jag må dåligt och mådde illa så jag fick sluta tidigare.. så gick jag och väntade på att Thobias skulle ringa men han ringde aldrig så jag fördrev tid med mina älskade små gummor Malin och Linda. Efter några timmar så ringde jag till Katta och så visade det sig att karln redan var hemma och hade väntat på att jag bara skulle komma upp till honom, så blev det rally körning upp till Planvägen :)

Ni kan inte ens tänka er hur bra det känns att ha honom här hemma hos mig.. Är så obeskrivligt underbart!

Just nu är han med sin farfar och jagar hare, och jag har städat hela mitt rum som såg ut som ett bombnedslag!
Blir ganska stökigt att bo 2 st i ett litet rum.. så ska vi väl städa hans rum någon dag med eftersom det också är ett bombnedslag! :P

Nej nu ska jag kika på lite tv och vänta på att min älskade Thobias kommer hem. Älskar dig mer än allt annat gubben, no matter what! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback