tungt

29 augusti 2008 kl 14:47

Just nu är det tungt, Thobias är påväg upp till Sollefteå, för att sedan åka vidare till Åsele på älgjakt, något han har längtat efter så fruktansvärt mycket. Jag är helt ensammen i en stan där jag inte känner någon över huvudtaget.. Hade velat ha någon iaf, eller iaf någon att prata med i telefon.. Ursh, jag är mörkrädd och har alla lampor i hela lägenheten tänd + att jag har tv:n på så det är något som låter. Det här suger, är livrädd rätt ut sagt, hatar att sova ensammen på ett ställe, det gör mig så orolig i hela kroppen och jag kan inte koppla av.. Blä, bara jag hade haft någon iaf, men men..

Vet att jag sitter och tycker synd om mig själv, men det är verkligen såhär, jag är livrädd för att vara själv på kvällarna och sova ensam..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback