träningsverk

3 december 2008 kl 16:57

Nu kan jag tala om att det känns att man lever.. Körde mest bara ben på gymmet, nu känns dom som spagetti :P Hahah nu är jag slut som artist (som min pappa  brukar säga) ;) I morgon kommer jag nog inte kunna gå, kommer gå som en gammal tant eller nått ;P Hahah, så ska vi dit igen i morgon efter att "pojkarna" har slutat skolan. Blir bra detta, känns skönt. Bra att träna sig litegranna, så man känner att man gör något vettigt iaf. Ska försöka jobba upp en kondition så jag tillslut kan springa lite :P Hahah, just nu är jag nere på noll verkligen, NOLL! Körde en rätt rolig maskin där idag, det kändes som man åkte skidor och hade stavar, man skötte takten själv så det var väl okej men de bästa var nog löpbandet och segmaskinen ändå, dom gillar jag.

Skulle kunna lägga mig och sova nu, helt matt i hela kroppen. Tragiskt! Kommer nog vara så i några dagar tills man kommer in i det hela. Ett månadkort kostade 250 kr, lite skilldnad från att träna i Långsele hemma :P Heheh. Men men, de ska väl gå på nått vis, hoppas jag.

Nej nu ska jag ligga och se på tv/film heeela kvällen utan att ha dåligt samvete över det, för de har jag faktiskt förtjänat idag ;D

Simma lugnt! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback