träningsskor

27 januari 2009 kl 14:45

Idag har jag införskaffat mig ett par träningsskor som har varit välbehövliga ett bra tag  nu, fick lite pengar av min snälla mamma som hon tyckte att jag skulle använda till träningsskor, sagt och gjort så nu har jag ett par jätte fina Puma skor som jag fyndade på Team Sportia, dom hade massor med rea så det passade mig ypperligt, 199:- helt otroligt! Så tack underbara mamma :D  Skorna ser nästan exakt ut som på bilden bara de att mina är matta, inte blanka som dessa, ville dock ha dessa blanka men dom fanns bara i större storlekar så de blev de matta ändå :)

Har sovit HÖGST 4 timmar inatt, tror de är dessa Blaze Xtreme som gör det. Tog inga alls i morse så jag ska se om jag sover bra nu inatt som kommer så kommer jag nog sluta med dom, har sovit dåligt ända sen jag började med dom så.. Har inte gett någon större effekt av dom heller ändå, har bara fått ont i magen och lite svettningar + dålig sovning. Så de känns inte allt för lockande att fortsätta med dom, inte nu iaf. 

 

Har nyss bokat biljett till Degerfors på måndag, så ska Johanna komma och hämta upp mig där. Så blir jag väl hos henne tills torsdag-fredag, vet inte riktigt än när jag ska åka hem men de lär väl visa sig :)

 Idag tror jag inte att det blir någon träning just pga så lite sömn inatt,får se hur jag känner senare då Thobias ska på fotbollsträning. 

Glömde även att köpa en sak på stan  nu när vi var där, får väl gå en vända till nu snart då.. Trååååkigt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback