träning

8 december 2008 kl 19:16

Har varit på gymmet nu ikväll, kom väl hem kring sex skulle jag tro. Stod på bandet och körde även lite benstyrka. Men ack vad ont det gör i magen, har sån förbannad träningsverk sedan igår. Hugga, skulle inte förvåna mig om det är dubbelt så  mkt i morgon, andra dagen är ju värst.

Gjorde ju som sagt korv stroganoff till middag, blev hur gott som helst :) Mumma, så blev det även lite kvar så jag kan äta det i morgon igen till middag, yummi! 

Min älskade Linda har rensat sin garderob på kläder idag och gissa vem, vem som har första tjing på att roffa åt sig kläder? :D Jag, jaaaaaaaag :D Hon är underbar min lilla gumma! Det bästa är ju att vi har i princip samma storlek på kläder med så det är ju fantastiskt, så har vi ju även samma smak på kläder med så detta blir som julafton för mig då jag kommer hem och ska spana in :D Yey! Kan knappt vänta på att få träffa henne, saknar min Linda så otroligt mycket. Ängeln i mitt liv <3 Håller tummarna allt vad jag kan för henne tills i morgon, hoppas att det går som du vill att det ska gå älskling <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback