träning

18 januari 2009 kl 12:58

Ska alldeles snart bege oss bort till Friskis och svettis, hoppas på att det är öppet nu då ;) Hehe.

Sen idag kl 17 så har vi tvättid, men innan dess ska vi nog ha städat lägenheten så det är gjort :) 

Inatt har Sesam varit väldigt klängig, legat på min kudde, på Thobias och lekt med mina halsband som hänger på en hängare på väggen, trampat på mig med klorna och stångat mig med sin nos. Han är bra go denna kisse ;P 

Trodde ju att han var sjuk för några dagar sedan men han återhämtade sig på några timmar och nu är han helt återställd igen :)

Har hittils ätit bara 2 points idag, lätt fil med cornflakes. Är rätt gott faktiskt, hade fått för mig att jag inte alls tyckte om de men ack så fel jag hade :P

Nej nu ska jag packa min träningsväska och sedan gå, uppdaterar lite senare :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback