träning

8 januari 2009 kl 15:43

Blev bestämt ändå att vi ska börja träna idag ändå, även fast vi egentligen inte har pengar till det, men det ska nog gå bra ändå :) Värsta som kan hända är ju att vi får leva på nudlar några dagar och det har ju ingen dött av ;P Hahah nej då, det kommer nog gå bra iaf. Ska bli riktigt skönt att komma igång igen, så man får bort lite överflödigt fläsk från kroppen.

Igår kväll investerade jag även lite mer löshår, dock bara kakelon hår, alltså syntet hår, har aldrig haft sådant hår förut, har bara haft äkta hår. Tror dock att detta hår kan bli lite trasligt lätt och så går de nog inte att forma så lätt. Men jag sätter ju bara i det för att få lite tjockare hår, tror inte ens att det kommer bli speciellt mycket längre. Är 50 cm och mitt egna hår är nog i den längden med. Men ja, är detta hår bara skräp så sätter jag nog i mitt andra löshår ist, det äkta. Det är jag iofs väldigt nöjd med men det är inte så långt, helst skulle jag vilja få tag på hår som är typ 70 cm långt, men för det första är det snordyrt och för de andra så har jag inga pengar till det :P Haha. Så det får nog bli senare in i framtiden då man har lite cash att spendera. 

Nej nu ska jag äta något litet så man har någon energi att vara på gymmet med. Återkommer senare med en uppdatering om hur det gått på gymmet och även pointsen för idag :)

Tudels!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback