träna

3 december 2008 kl 12:57

Tro det eller ej, om en halvtimme ska jag, Thobias, Crille och Glenn gå och träna på Friskis & Svettis. Ser faktiskt fram emot det riktigt mkt, dock lär jag vara den klenaste i världen, evigheter sen jag tränade sist. Jag och Thobias fick två små blad då vi flyttade ner hit, 1 vecka gratis provapå på Friskis & svettis, så nu ska vi väl utnyttja den och sen vet jag inte hur det blir, skulle vara bra att ha ett träningskort, men pengarna är inte flödande för tillfället om jag säger så. Efter jul är det planerat att köpa ett iaf, då blir de nog månadskort för vi kommer ju pendla lite upp o ner i landet där på vårkanten, om de nu blir så att Thobias får praktik uppe i Sollefteå. Men annars lär de bli ett halvårs kort.

Har nyss bytt om så jag är fit for fight. Ska snart packa en väska med dusch grejor och ombytes kläder. Ska bli roligt som fanken :) 

Skriver nog senare om hur det gick, lär vara helt död efteråt :P Hahah.. Wish me luck! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback