tisdag

10 februari 2009 kl 19:24

Var på KFG idag på möte och de gick bra, ska dock dit igen i morgon eller på torsdag för att fixa lite med de sista papperen till praktiken. Sen är det nog klart. Ska dit en sista gång nästa vecka på tisdag kl 9 sen är det inga fler gånger innan jag åker hemöver :) Skönt!

Inhandlade även Thobias present till alla hjärtans dag idag, kan dock inte säga vad det är här med tanke på att han kommer att läsa detta :P Men det är väl ingen stor grej direkt men jag tror nog att han kommer uppskatta det jag köpt :) Skulle jag bara ge honom en kram på alla hjärtans dag så skulle han nog bli glad för det med, men de känns ju som att man måste köpa något, man känner sig dum annars, iaf jag skulle göra de :P Dock får vi ju fira den dagen någon/några dagar innan, han åker ju upp till Sollefteå precis på alla hjärtans dag.. Tråååkigt som bara den, men vad gör man när de inte finns några andra förbindelser som passar en? Man får helt enkelt ta det som finns. 

I morse då jag ställde mig på vågen så blev jag suuuper glad, har kommit ner en bit till, längre ner än jag har kommit i denna omgång av "bantning", känns så jävla skönt! Om det fortsätter såhär så kommer jag vara nöjd som tusan till sommaren, då har jag nog kommit ner till mitt "första" mål. Men ja det återstår bara att se hur det går med det :) 

Hade inga sömnsvårigheter inatt, iofs har jag bara ätit Blaze Xtreme en dag då, så det kanske kommer nu någon natt.. Hoppas inte, är så drygt när man ligger i sängen och bara vrider och vänder sig i timmar. Nej ursh, jag hoppas att det blir bättre denna gång när dosen är lite mindre. 

Har ätit  12 points idag, många av pointsen blev av aiolin jag hade till mina potatisklyftor som jag gjorde till middag.. Men det är inte gott att bara äta potatisklyftor utan någonting till så jag tyckte jag kunde få äta lite "sås" till dem :)

Ne nu ska jag kika på Halv åtta hos mig :) 

Tjingeling! // Katarina.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback