tid över

30 december 2008 kl 19:15

Just nu sitter jag i soffan hemma på Planvägen i Sollefteå hemma hos Thobias familj. Thobias, Lennart och Guniris sitter och kollar på hockey, Modo - HV71 på tv.. Sådär lagomt kul kan jag tycka, då passar jag på att sitta här lite vid datorn och kolla runt och blogga lite. :) Det kändes mer givande för mig personligen. Karln höll just på att skrämma ihjäl mig då Modo gjorde mål, skrek rakt ut och viftade med armarna, hjärtat hamnade väl sisådär i halsgropen :P Lär väl kanske inte vara sista gången innan matchen är slut. Så jag borde införskaffa mig ett par hörselkåpor så man inte reagerar på skriken :D

Efter hockeyn ikväll ska vi nog titta på The butterfly effect, var länge sedan man såg den. Bra film enligt mig, dock inte hört så många andra som sagt nått om den filmen. Ska även titta på Lilla sjölungfrun nu någon dag har jag tänkt, så himla bra film, klassisk barndoms film. Såg på Pinocchio igår under dagen när vi var hemma i Helgum, tror inte jag sett hela den filmen förut. Men den är rätt bra faktiskt, lite långdragen kändes den dock, men helt okej! Känns som jag vill se en massa disney filmer, jag har nog kommit in i ett stimm :D 

Nej nu ska jag nog kika runt lite mera på lite andra sidor och hoppas på att tiden går fort så hockeyn inte är hur lång som helst.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback