Thobias<3

15 september 2007 kl 15:55

Vad min underbara gjorde för mig i förrgår är helt fantastiskt! Jag blev helt stumm och visste inte alls vad jag skulle säga.. Han är den enda som får mig mållös, jag är endå en sån person som alltid har svar på tal, men han lyckades...han fick mig helt tom på ord!
Hur ska jag någonsin kunna göra nått liknande för honom? Han har ju gjort nått så fint som man inte kan överträffa! Shit jag är fortfarande mållös, han är den bästa! Att han tänker på småsaker betyder så otroligt mkt, de är egentligen det som betyder nått.. alla dessa småsaker!

He's my hero, my love Thobias! No doubt about that! Om prick en månad så kommer han förmodligen hem och då ska jag leka pussleken med honom! Och bevisa att jag kan vinna den mot honom! ;D Han har inte en chans mot mig! Eller hur älskling? ;) Im gonna kick your ass! ;)

Älskar dig så otroligt mycket! Pussis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback