tatuering

18 september 2007 kl 15:54

Idag är det 28 dagar tills min baby kommer hem, och då kommer det att kännas så underbart. Då vet man att det inte är länge alls kvar tills han är helt klar där nere.. Kommer vara en sån enorm lättnad att ha honom hemma hos mig igen. Finns så mycket vi kan hitta på och bara njuta av tiden tillsammans!

Idag fyller min älskade farmor och och min sötnos Linda år, så först ska man till Linda och gratta henne och sen är de bara att rulla vidare till farmor :) Tänk att farmor fyller 76, känns inte riktigt som att hon är så pass gammal! Vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne, hon har alltid varit den som stöttat mig när det varit jobbigt.. min lilla ängel.

Har ritat en tatuering som jag ska göra, kommer att sitta på överarmen och gå längs med. Är riktigt nöjd med det jag gjort. Så nu fattas de bara lite pengar sen kommer den sitta där på min kropp för resten av mitt liv.

Ska ta och färga mitt hår nu någon dag med, och funderar på att klippa mig en ny frisyr med men jag är mycket fundersam om jag ska göra det eller inte.. Får helt enkelt se hur de blir.

I helgen som var så vart det utgång bestämd väldigt sent på kvällen, så jag och Johanna åkte ner och det visade sig att det var helt galet mycket folk som var ute, så det var riktigt skoj :)
Till helgen ryktas det om att det ska bli utgång igen, folk kommer nämligen hem från sina nya "hem" så det ska väl bli lite partaj!

Är jäkligt trött på att bara gå hemma på dagarna nu, hade varit riktigt nice om man kunde få ett jobb man trivs med! Baaah, ska jobba 4 veckor framöver med Johanna på Helgumsskola. Så ja de kanske blir några kronor där iaf!

Behövs pengar nu till jul och allt! fy fan, snart är det jul... o.0 Ursh, all äcklig julmat! *rysa* Hatar den maten, så jäkla äckligt! Snö... visst det är fint och helt underbart att åka slalom på, men mer än så är det inte, jävligt kallt och ivägen bara! Hugga, hade tydligen snöat lite i Östersund i förrgår natt så det kan inte vara långt borta tills de kommer o.0
Hemskt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback