sundsvall

15 juli 2008 kl 15:15

Idag har jag och min kära Linda varit till Sundsvall en snabbis, Peder skulle på tåget kring 6 tiden så jag fick skjutsa honom, Niklas och Jenny. Vi var vid tågstationen vid halv sex sen börnade jag och Linda in till Birsta City. Där gjorde jag världens fynd, tre skor :D Man fick ta tre och betala för två! Köpte ett par gula :D ett par röda och ett par ballerinaskor i silver. Är hur nöjd som helst med dom, kommer nog inviga de silvriga i morgon.. :) Linda köpte lite presenter och linnen till sig själv :) Tror även hon fyndade örhängen!

 

I morgon ska jag och Bias åka och kika på möbler, se om det finns nått som passar oss till flytten. :) Längtar faktiskt som en tok tills vi flyttar, är så förbannat less på att bo hos föräldrarna.. Ursh säger jag bara!!!

Inatt sover jag själv, och det är verkligen en utav sakerna jag hatar...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback