Städning

20 juli 2007 kl 16:04

Ja det har äntligen kommit ett jobb till mig, dock som städare några dagar nu är det tänkt. Har gått ganska bra men det är jäkligt drygt måste jag säga! Evigt flängande hit och dit, man blir ganska stressad när man ska vara på olika företag bestämda tider.. Det är iaf fruktansvärt att kliva upp så tidigt på mornarna som jag måste göra... 5.45.. Fatta hur jobbigt de är då man knappt klivit upp tidigt någon gång sen man tog studenten!!

Idag när vi var på det näst sista stället så bara högg det till i hjärtat på mig... riktigt läskig känsla! Som en tryckande känsla rakt på.. Går inte riktigt att beskriva men ont gjorde de! Undra om det kan ha något att göra med min ojämna hjärtryttm?! Men ja, den som lever får se!

I miss my baby! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback