städat

16 december 2008 kl 13:39

Har damsugit lägenheten lite grovt, skulle ju göras i söndags men då var vi alldeles för upptagna med massa Harry Potter tittande. Så igår vet jag inte riktigt varför det inte blev. Men på fredag ska det STOR städas, hela lägenheten ska bli kliniskt ren, om de nu är möjligt :P Vi ska vända lägenheten upp och ner. Är skönt att komma tillbaka hit sedan igen efter jul och det är rent och fint.

Var ju på KFG i morse, lika värdelöst som jag trodde att det skulle vara. Var väl där i ca 30 min och sen fick man gå. Lubbade nästan ut därifrån, är så less på att måsta vara där och få information som man redan fått. Tack och lov så är det typ 3 veckor tills nästa träff, sweeet! Men de lär inte bli mycket andra ändringar då, än vad det är nu.

Idag ska vi på gymmet och köra mage & rygg, det tråkigaste som finns. Men först ska jag springa lite, innan man kör igång med det, så det blir nog bra det med till slut. Blir nog inte förren vid fem - halv sex vi går dit. Dom slutar skolan så sent idag, lite drygt. Så jag ska ha lagat middag tills Thobias kommer hem, frågan är bara vad? Har absolut ingen aning om vad jag ska göra, känns bara som man lagar samma och samma mat hela tiden. Ska bli skönt att komma hem så man slipper laga mat ett litet tag ;) Hihi.

Undra vad man ska fördriva resten utav dagen med? Finns absolut ingenting att göra, är riktigt spy-less på att inte ha något att göra om dagarna. Vore så skönt att ha ett jobb att gå till, få lite pengar i slutet av månaden, det vore underbart det kan jag tala om. Får väl se om jag kommer att komma ut på någon praktik efter jul här nere, funderar på att höra om jag kan få ha praktik hemma i Sollefteå samtidigt som Thobias har sin, om man nu får göra så? Jag hoppas det iaf, vore skönt!

Nej nu ska jag se på dokumentären "Han kallades kannibalen", hoppas den är bra.

Tjing!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback