söndag

21 september 2008 kl 14:27

Vi var ju som sagt ut i fredags och sämre krog har jag då ALDRIG skådat.. Vi var ut med folk som bara var 19 så vi kunde ju inte gå på Statt. Vi hamnade på en krog som heter Starlight, världens tråkigaste! Jag som tyckte att Sollefteå suger rätt bra men i jämförelse med den krogen så är nog Sollefteås krogar helt fantastiska! Hugga säger jag bara!

Förfesten var riktigt skoj och efter våra ca 20 min på krogen när vi hamnade McDonalds och käkade.. Kristoffer var skit full och kom på en jävligt smart grej, när han ätit upp sin burgare som han stått o väntat på jätte länge och sedan insett att de var fel så gick han fram o ställde sig o sa att han väntade på sin (vad de nu var) så gav dom honom en sådan, efter han ätit upp den så gick han fram till en annan kassa o sa att han väntade på 2 cheesburgare så fick han det med :P HAHA. Ja nu vet man ju hur man ska spara in på pengar om man går på Donken igen iaf :P Klockrent.

Igår var en seg dag och vi var mest sängligande hela dagen men dock inte bakis. Vid 7 tiden vandrade vi över till Kristoffer och Glen för att gå o hyra film, blev The Perfume och jag säger bara det: HYR DEN INTE! Jag har aldrig i hela mitt liv sett en sån värdelös film och på råga på allt så var den 2 h 22 min.. huvva! När vi sett den var klockan nästan halv 11 och alla satt o gäspade så vi kände oss nöjda och knatade på hemåt.

Idag blir de nog en lugn dag med, vi ska bara bort o lämna tillbaka filmen o handla lite grejor till middagen. Just, ska städa idag med, är behövligt kan jag säga.. *suck*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback