söndag

15 februari 2009 kl 17:51

Inatt när jag skulle sova så började jag må hyper illa, så illa att jag var tvungen att ta fram en hink och ha vid sängen. Som tur var så somnade jag och behövde inte använda hinken något. Så vaknade jag i morse och först kändes allt precis som vanligt, sen när jag varit vaken i kanske 10 min så kom illamåendet igen.. Så hela dagen har jag gått och mått skit, var tvungen att lägga mig ett tag i sängen och tänkte sova bort illamåendet men det funkade inte. Har ätit lite mat bara för ett tag sen o nu hoppas jag på att det kanske är det som behövs för att jag ska må bättre, jag håller tummarna!

Inge kul alls att vara här nere alldeles själv då man inte mår nå bra, visst jag klarar att ta hand om mig själv men jag är så rädd att jag blir riktigt magsjuk så jag blir liggandes i sängen, jag har ju en kisse som måste få mat o vatten varje dag + rensad låda. Jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan o hoppas på att jag mår bättre snart..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback