söndag

18 januari 2009 kl 19:30

Idag när vi kom till gymmet så hade dom inte öppnat det, vi stod och vänta ett tag och sedan kom Robin, en annan gubbe och tant som skulle gymma. Men ingen som hade öppnat gymmet än, var kålsvart nere i hela lokalerna, så tillslut så kom en instuktör som har pass där och han blev lika förvånad som vi andra att det inte var öppet. Så han gick in bakvägen och öppnade upp, sen ringde han till någon som jobbade där och då kom det nån efter ett tag.

Stod enbart på löpbandet idag, sprang i sammanlagt 7,5 min, en bragd för att vara jag. Sedan körde jag programet "viktminskning" i typ 30-40  min så jag är nöjd med min insatts där idag, känns som att det kanske försvann pyttelite fläsk iaf ;) Haha, ja man kan ju drömma iaf.

Har även tvättid nu, som vi höll på att glömma bort totalt, fem över fem kom jag på att vi hade tvättid så de var bara att kasta ihop allt och lubba ner i tvättstugan. Nu har vi tvättat klart allt och väntar på att det ska torka, har tid tills kl 9. 

Har även fått världens huvudvärk nu bara för någon timme sedan, så har vi inga värktabletter hemma heller så det är svårt att lindra det hela. Får hoppas på att den försvinner snart iaf. Jag brukar inte ha speciellt mycket huvudverk i vanliga fall så det är lite annorlunda.. Men det är väl bara att bita ihop och visa att man är en kvinna. Haha

Så har jag ju även min "berömda" sammanställning för dagens points-intag. 

Frukost: Lättfil med cornflakes. 2p

Lunch: 1 stor banan & Fun light saft. 1,5p

Middag: Klyftpotatis med bea & Fun light saft. 11p 

Totalt: 14,5 points idag, kan kanske bli lite kvällsfika pga tidig middag idag men de är bara att man får välja något nyttigt isf som är points-fattigt. Blir nog en skål fil med cornflakes om de nu blir någon fika, då blir de + 2 points till. 

Nej  nu ska jag sitta och dösurfa runt lite på nätet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback