söndag

9 november 2008 kl 14:14

Ja söndag betyder städ och  tvättdag i detta hushåll... tråkigt som fan men det måste göras så man har inte så mkt val..

Igår var verkligen en syndar dag för mig.. Har lite ångest över det faktiskt, låter säkert löjligt när jag säger att jag har gått upp 1 hekto.. men för mig är ett hekto alldeles för mkt, det ska inte uppåt, det ska bara neråt just nu. Jag åt spagetti med lite ost till lunch, till middag gjorde jag klyftpotatis av 2 potatisar och hade ajoli till, smakade 2 nävar ostbågar, en tugga av en korv i bröd med ketchup, senap och rostad lök på.. ursh! jag blir alldeles äcklad av mig själv bara jag ser detta... hugga.

Så idag blir det en riktig diet dag, inge dåligt alls ska in i min mun!  Iofs blir det inte bara idag de blir hård diet, det kommer hålla på ända tills jag kommer hem den 20:e December, för jag och Linda tävlar :D Och jag SKA vinna, inte för att vinna är mitt mål men just för att då kommer jag ha gått ner rätt mkt i vikt. Det jag är ute efter är inte äran att vinna utan minska i kroppen.

Dagens meny:

Frukost: 1 limpa med smör, 1 kopp kaffe med socker

Lunch: 1 banan

Middag: 2,5 dl yoghurt, kanske en banan

Btw så kan jag knappt vänta tills jag får se min älskade Linda igen, jag saknar henne så fruktansvärt mkt! Hon är min ängel som alltid finns där för mig, vad det än gäller eller när de än gäller. Kan inte med ord beskriva hur mkt hon betyder! Linda är en som en last för mig, inte en dålig last, utan en väldigt bra sådan, en sådan last man inte klarar sig utan. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback