Sollefteå here I am!

Kom då hit igår kväll så var det middag hemma hos mamma o pappa som gällde och en del vin drickande för mamma o mig medans Thobias o pappa drack öl. Var trevligt, men ack så trött jag var av en heldags resande.. Kom i säng kring 11 tiden och somnade som en stock, skönt att komma i säng i normal tid för en gångs skull :)
Så idag när jag och Thobias vaknat så fick vi reda på att Ann-Louise skulle komma så pappa kunde kika på hennes bil, så det var bara att äta frukost och sedan göra sig i ordning. Så blev det middag och sen åkte vi in med henne till stan och nu är vi på Planvägen igen.

I morgon börjar min praktik på Studio Fresch, ska bli riktigt roligt så jag ser fram emot det! Kommer dock vara lite drygt att gå ner om det ska vara sådär äckligt kallt som det har varit här uppe på senaste tiden.. Men ja håller tummarna för att det ska vara okej temperatur ute på mornarna när jag ska bege mig ner på stan :)


xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback