sola

22 januari 2009 kl 19:28

Idag har det varit en lugn dag, har inte lyft många handtag. Följde med Thobias till gymmet men jag la mig i solariumet ist, har haft lite ont i magen idag så jag skippade träningen. Det var riktigt skönt att sola, inte för att det gav någon värsting bränna, var ju trotts allt evigheter sedan jag solade. Om man ska hålla en någolunda bränna så är man ju tvungen att sola typ 2 gånger i veckan, det har jag varken råd med eller ork till. Kostar 40 kr för 20 min på friskis & svettis, liten skillnad mot hemma i Långsele :P

I morgon ska vi ha förfest här hemma, ett tag iaf, senare när de flesta folket kommer så måste vi nog förflytta oss till en annan lägenhet som är större, annars får man sitta på golvet hos oss :P Finns inte allt för många sittmöjligheter hos oss. Var prat om att endera gå över gården bara till Krille & Glenn eller så till residenset som är en liten bit bort. 

Har även skrivit ett mail till gymmgrosisten och frågat om jag kan äta blaze xtrem när man ska dricka. Vill ju veta om jag kan göra de innan man börjar dricka, hoppas att dom svarat tills jag klivit upp iaf så man vet om man kan ta det på morgonen eller inte. Jag håller tummarna för att dom ska svara snabbt. 

Är inte så lång tid kvar nu tills jag har praktik i Sollefteå, jag hoppas verkligen att det blir jätte roligt att vara på Studio Fresch, att jag trivs där och känner att det ger mig något som kan vara bra endera i sommar eller längre fram i tiden. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback