snööö

24 november 2008 kl 10:44

Ni kan inte förstå lyckan i min kropp då jag drog upp persiennerna nu alldeles nyss då jag klev upp, det är helt vitt på marken, det är snööö :D Tråkigt att det inte finns någon "lekplats" som man kan latja runt på i all snö.. Iofs har jag ingen allt latja runt med ändå nu för tillfället så det hade skitit sig i vilket fall som helst.

Just nu sitter jag och väntar på att posten ska komma, jag hoppas att klänningen kommer idag så jag får prova den och allt, jag kommer dock bli väldigt besviken om jag inte kan ha den, men ja då får man väl leva på "luft" igen då. Men förhoppningsvis så slipper jag de :P

Jag kan inte hjälpa att jag tjatar om det men jag är helt förälskad i min blogg, jag älskar utseendet jag har skapat på den, är så himla nöjd! Det var den första sidan jag kollade när jag startade datorn, min blogg. Blir glad i hela kroppen av att bara se den. :)

Sesam sitter för tillfället i fönstret och skådar all denna snö, jamar ibland på flingorna som faller, precis som han gör om det är en fluga utanför fönstret på sommarn. Han är bra söt den lilla plutten. Min lilla bebis!

Nej nu ska jag rosta två mackor till frukost och dricka en kopp cappucino till, har blivit beroende av det, otroligt nog, jag har aldrig gillat någon "typ" av kaffe förut men nu så, de tar sig ;P

Ta hand om er! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback